Тәжірибе алмасу-университеттердің ғылыми және білім беру ынтымақтастығының маңызды құрамдас бөлігі

Академиялық ұтқырлық білім беру сапасын арттыру құралдарының бірі болып табылады және ұтқырлық индикаторлары оқыту бағдарламаларының тиімділігінің көрсеткіші болып табылады.
Фармакология, фармакотерапия және клиникалық фармакология кафедрасының доцентінің м.а. Ибрагимова А. Г. кафедра мен ОҚМА-ның академиялық ұтқырлық жоспарына сәйкес және 2024 жылғы 26 Ақпан-06 наурыз аралығында АҚ ҚМУ-дан келісім және шақыру хаты негізінде ҚМУ Фармация мектебінің фармацевтикалық пәндер кафедрасында болды.
"Фармацевтикалық демеу" пәні бойынша 4-курс білім алушыларына дәрістер оқылды, оқытушының басшылығымен 120 сағат көлемінде практикалық сабақтар және білім алушылардың өзіндік жұмысы жүргізілді, оның ішінде 90 сағат байланыс жұмысы форматында, 30 сағат білім алушылар аудиториядан тыс өз бетінше оқыды.
Сабақтар Фармация мектебінің негізгі пән оқытушысы Абдрахманова Гүлмира Марсовнамен бірге өткізілді.
Жұмыс күнтізбелік-тақырыптық жоспарға және пән силлабусына сәйкес жүргізілді.

Ұтқырлық кезеңінде келесі тақырыптар бойынша дәрістер оқылып, сабақтар өткізілді:
- Аллергия, пайда болу себептері, аллергияға қарсы препараттар. Дәрілік аллергия. Аллергия белгілерін емдеуге арналған фармацевтикалық демеу.
- Аллергия, қалыптасу механизмдері, аллергияға қарсы препараттар және оларды тағайындау кезінде фармацевтикалық демеу.
- Ауырсыну белгілері үшін фармацевтикалық қамқорлық. Бас ауруы үшін дәрі-дәрмектерді, бұлшықет және буын ауруы үшін дәрі-дәрмектерді таңдау.
- Астениялық жағдайларды симптоматикалық емдеудің фармацевтикалық демеуі; мазасыздық жағдайларын емдеу.
- Асқазан-ішек жолдарының қызметі бұзылған және аурулары (диспепсия , іш қату)кезіндегі фармацевтикалық демеу
- Дисбактериоз. Дисбактериоздыды емдеуде және алдын алуда фармацевтикалық демеу.
- Тәбеттің төмендеуі және болмауы белгілері кезіндегі фармацевтикалық демеу.
- Педиатриялық және гериатриялық дәрі-дәрмектерді қолдану бойынша кеңес беру.
- АТХ дәрілік заттарының жіктелуі.
Тәжірибелік сабақтарда және БӨЖ оқытудың және бағалаудың заманауи интерактивті әдістері қолданылды:
- Рефлексия. Рефлективті күнделік.
- Ғылыми-практикалық жарияланымдарды талдау.
- «Журнал клубы»
Ұсынылды:
Нәтижеге бағытталған оқыту мен бағалаудың заманауи әдістерін енгізу тәжірибесін дамыту. Білім алушылардың жетістіктерін объективті бағалау үшін чек парақтарын пайдалану.

Тәжірибе алмасу:
Дәріханалардың кең номенклатурасы бар ашық типтегі дәріхананың макеті бойынша аудиторияларды рәсімдеу тәжірибесін қабылдау жоспарлануда. Осы типтегі аудиторияларда практикалық дағдыларды қабылдау.
Бағдарлама жетекшісі, факультет деканы Лосева Ирина Викторовнамен дәрілік заттарды әзірлеу, клиникалық фармацияны дамыту, фитотерапияны қолдана отырып науқастардың алдын алу және оңалту саласындағы бірлескен зерттеулер және т. б. бойынша ғылыми тақырыптарға арналған бірқатар мәселелер талқыланды.

19.03.2024, 18:41
289 қаралым