ФІҰБ кафедрасындағы ЖБО "Дәрілік өсімдіктер нарығын маркетингтік зерттеу"
"Фармация ісін ұйымдастыру және басқару" кафедрасында ЖБО енгізу "Фармацевтикалық менеджмент және маркетинг" пәні бойынша 5-курс В-ФО-04-18, В-ФҚ-05-18 топтарымен жүргізіледі.
Зерттеу объектісі дәрілік өсімдіктер, сондай-ақ олардың жинақтары, дәріхана желілері арқылы сатылатын дәрілік өсімдік препараттары: жалбыз/ су жалбызы, кәдімгі мыңжапырақ/ Биберштейн мыңжапырағы, кәдімгі жұпаргүл/ көкбас жұпаргүл, кәдімгі шалфей/ мускат шалфейі, шілтер жапырақты шайқурай, дәрілік бақбақ.
Топтар 4-5 адамнан тұратын кіші топтарға бөлінеді.
Жобаның кезеңдері бойынша келесі ақпарат ұсынылған:
Бірінші кезеңде, жоспарға сәйкес, білім алушылар Scopus, Web of Science, Google Scholar және т.б. сияқты халықаралық ғылыми дерекқорларда ғылыми әдебиеттерді іздеу және талдау жүргізді.
Екінші кезеңде білім алушылар "Зерде" ЖШС дәріхана ұйымдарында дәрілік өсімдік құралдарының ассортиментіне салыстырмалы талдау жүргізді, құрал-саймандар (сатып алушылар мен фармацевтикалық қызметкерлерге арналған сауалнамалар) әзірленді және халықтың дәрілік өсімдік препараттарын тұтыну ерекшеліктерін анықтау үшін респонденттердің пікірін зерделеу бойынша социологиялық зерттеу жүргізілді. Алынған нәтижелер жалпыланған, талданған және графиктер мен диаграммалар түрінде ұсынылған.
Білім алушылардың ғылыми зерттеулерін сынақтан өткізу 2022 жылғы 8-9 желтоқсанда өткен жас ғалымдар мен студенттердің "Биология, медицина және фармацияны дамыту перспективалары" атты 9 халықаралық ғылыми конференциясында өтті. Білім алушылар ғылыми жетекшілермен бірлесіп конференция материалдарының бағдарламасы мен жинағына енгізілген баяндамалары бар 6 ғылыми мақала дайындады. Білім алушылар өз презентацияларында көрнекі түрде көрсете отырып, жүргізілген зерттеулердің нәтижелерін сәтті баяндады. Конференция модераторлары мен қатысушылары білім алушылардың сөз сөйлеуіне жоғары қызығушылық танытты, жүргізілген зерттеулердің жаңалығы мен практикалық маңыздылығын атап өтті.
Жобалық жұмыстарды түпкілікті қорғау "Фармацевтикалық менеджмент және маркетинг" пәні бойынша аралық бақылауда өтті. Әрбір кіші топ ғылыми жоба мен презентация ұсынды, онда алынған негізгі нәтижелер көрсетілген. Қорғаныс сәтті өтті. Ғылыми жоба үшін бағалау жобаның әрбір қатысушысының аралық бақылауын бағалауға кірді.