Геймификация әдісін қолдана отырып тәжірибелік сабақ өткізілді
2025 жылдың 11 сәуірінде «Әлеуметтік медициналық сақтандыру және қоғамдық денсаулық» кафедрасында «Медицина» мамандығы бойынша дәрігерлерді геймификация әдісімен даярлауға арналған білім беру бағдарламасы негізінде «Медициналық құпия» тақырыбында ашық сабақ өтті. Мақсатты аудитория ВМ-МО-12-23 тобының білім алушылары болды. Іс-шараның негізгі мақсаты медициналық этика мен заңнаманың негізгі элементі ретінде медициналық құпиялылық туралы тұрақты идеяларды қалыптастыру, сондай-ақ білім алушылардың кәсіби бағдарланған жағдайларда талдау және шешім қабылдау дағдыларын дамыту болды.
Сабақта әр түрлі әдістемелік тәсілдер қамтылды. Кіріспе бөлім мәселені өзектілендіруге және сабақтың мақсаттарын тұжырымдауға бағытталды. Kahoot платформасындағы интерактивті викторина геймификацияның элементі болды, бұл ойын тәрізді қайталауға және медициналық құпияның реттеуші аспектілері туралы білімді құрылымдауға мүмкіндік берді. Бұл формат білім алушылардың ынтасын айтарлықтай арттырып, оқу процесіне белсенді қатысуға ынталандырды.
«Құпия пациент» кейс әдісі құқықтық және этикалық бағалауды қажет ететін шынайы кәсіби жағдайларға енуді қамтамасыз етті. Фокус-топтық жұмыс білім алушыларға ұжымдық ұстанымды дамытуға, шешімдердің ықтимал салдарын талқылауға және дәлелді дәлелдер келтіруге мүмкіндік берді.
Келесі кезеңде рөлдік ойындар форматында білім алушылар дәрігердің, пациенттің және үшінші тұлғалардың – туыстарының, жұмыс берушілердің, құқық қорғау органдарының және т.б. арасындағы өзара әрекеттесуді модельдеді. Бұл коммуникативті құзыреттілік пен мүдделер қақтығысы жағдайында әрекет ету қабілетінің дамуына ықпал етті.
Қорытынды кезең – «Активатор» форматындағы рефлексия материалды түсіну деңгейін бағалауға және қосымша назар аударуды қажет ететін бағыттарды анықтауға мүмкіндік берді. Білім алушылар сондай-ақ осындай сабақтарды өткізу әдістемесін жетілдіру бойынша идеяларды ұсынды.
Осылайша, медициналық этика бойынша оқу үдерісіне ойын және интерактивті формаларды біріктіру жоғары тиімділік танытты. Сабақ тек құқықтық сана деңгейін арттыруға ғана емес, сонымен қатар білім алушылардың сыни ойлауын, адамгершілік жауапкершілігін, кәсіби тұлғасын қалыптастыруға ықпал етті. Алынған нәтижелер ішкі мотивацияны арттыратын жаңа буын медицина кадрларын даярлауда геймификацияны қолданудың өзектілігі мен әлеуетін растайды.
